پیک رشد

بایگانی
 طرح رتبه بندی معلمان در سال 96 حتما ادامه خواهد داشت.

فریده اولاد قباد، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا درباره نبود ردیف اعتبارات طرح رتبه بندی معلمان در لایحه بودجه سال 96 اعلام کرد:


در بودجه 95 حدود 4 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم و و تصور می کنم در بودجه 96 نیز حدود 4 الی 6 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته باشیم که برای رفع این مشکل پیشنهاداتی ارائه کرده ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز این پیشنهادات را به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع داده است و باید منتظر باشیم و ببینیم آیا کسری ها و مواردی که ذکر شده است مصوب می شود یا خیر؟.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بودجه آموزش و پرورش در سال 95  بسیار کم بود گفت: پاداش بازنشستگان سال 95 هم پرداخت نشده و همه این ها عواملی برای کسری بودجه خواهد بود.

 

نماینده تهران در ادامه اعلام کرد: البته پیشنهاداتی هم از طریق معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش دوباره به کمیسیون برای برخی کسری بودجه ها ارائه شده و همه این ها پس از تصویب در کمیسیون آموزش و تحقیقات به کمیسیون تلفیق ارجاع داده می شود .

منبع: خبرگزاری پانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی